Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/vandeveldep/web/www.neerpeltsetennisclub.be/test/index.php:7) in /opt/www/vandeveldep/web/www.neerpeltsetennisclub.be/test/index.php on line 173
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
:!:die line 173 heb ik aangeduid in het script:!:
(heb database gemaakt maar vind het al raar dat er geen gebruikersnaam en passwoord in het script zit )
Wat kan ik hier aandoen?
Daar is een functie genaamd ob_start() voor uitgevonden. Dit staat ook bij de FAQ. dit moet je HELEMAAL bovenaan je script zetten direct onder de <?php
Als ik deze code nog boven de header zet krijg ik volgende foutmelding:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
als je die pagian include moet die ob_start niet bovenaan de include pagian staam maar boven aan op de pgain weet je je bestand in include. en anders verschaf ons code, ookal kan er maar één probleem zijn, en dit is dat ob_start niet bovenaan staat.