login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

resizen

Offline Ultimatum - 04/09/2006 08:54
Avatar van UltimatumPHP expert Na de halve nacht doorploeteren is het me gelukt om plaatjes te resizen zodat ik mooi thumbs heb , maar nu heb ik het probleem dat als het orginele plaatje groter is dan 530px hij buiten mijn "content" valt. Nu dacht ik dan resize ik dat ook maar dan krijg ik onderstaande error.

Citaat:
Warning: imagecopyresized(): 9 is not a valid Image resource in D:ProgramsserverxampphtdocsDe_Blerckfotostoevoegen.php on line 84

Warning: imagedestroy(): 9 is not a valid Image resource in D:ProgramsserverxampphtdocsDe_Blerckfotostoevoegen.php on line 86

http://www.plaatscode.be/2537/

en dan had ik eigelijk nog de vraag kan het ook dat hij alleen kijkt naar de breedte van het plaatje en dan resized (met het orginele plaatje )

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 04/09/2006 09:14
Avatar van Tuinstoel PHP expert GetImageSize(); al geprobeerd?
Offline Ultimatum - 04/09/2006 09:21
Avatar van Ultimatum PHP expert Nee, maar is dat voor me eerste vraag of 2de vraag? 

zal iig ff op php.net zoeken 
Offline Tuinstoel - 04/09/2006 09:43
Avatar van Tuinstoel PHP expert Dat was voor je 2e vraag. Maar die error moet je vertalen naar het Nederlands, dan komt er te staan dat je een ongeldige bron hebt (de afbeelding bestaat dus niet).
Offline Ultimatum - 04/09/2006 09:45
Avatar van Ultimatum PHP expert klopt maar dat is het rare, want op regel 86 staat precies hetzelfde als op regel 72 en op 85 ontbreekt alleen /thumb, kan het dat het komt omdat het 2x gedeclareerd word achter elkaar?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s