login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpbb new topic

Offline Rotx - 28/08/2006 14:56
Avatar van RotxPHP interesse Ik heb op een pagina waar een link staat om te reageren op het forum , nu had ik graag wanneer je erop klikt op de pagina waar je nieuw topic kan toevoegen er al bepaalde waarden in de textboxes zijn toegevoegd , de waarden zijn altijd verschillend...

Iemand een idee?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 28/08/2006 15:10
Avatar van Wim Crew algemeen echo ('<textarea name="post">'.$_POST['waarde'].'</textarea>');

als je dit niet bedoeld mag je wel iets duidelijker zijn in je omschrijving...
Offline Rik - 28/08/2006 15:21
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Als je gaat kijken hoe phpbb werkt kom je uit in posting.php, als je dan het stuk er uit ript waarmee je een nieuwe topic aan maakt kan je dat helemaal naar je eigen wensen veranderen.

Dat lijkt me wel erg moeilijk.

Je kan ook variabelen meegeven in de url (header('location: /phpbbpad/posting.php?var=blaat')) en dmv een zelfgemaakte mod die er dan inzetten.

Maar waarschijnlijk moet je ook in de templates gaan veranderen, want ik denk niet dat je standaard al een value op kan geven.
Offline Rotx - 28/08/2006 15:23 (laatste wijziging 28/08/2006 15:27)
Avatar van Rotx PHP interesse EDIT: @ wimmarien
het probleem is dat de pagina een .tpl pagina is (phpbb remember) , en dus geen php kan invoegen.

Zou dit misschien mogelijk zijn in javascript?
Offline CDNC - 28/08/2006 15:43
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde nou en?

value="{val_message}"

en dan ook bij posting.php dit toevoegen bij de $tpl assign-functie
Offline Rotx - 28/08/2006 15:54
Avatar van Rotx PHP interesse ben jij altijd zo duidelijk?
Offline CDNC - 28/08/2006 16:34
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde Waarvoor dient TemplatePower? om php en html te scheiden (dom imo, maarja) dus als je nu eens een tut over TemplatePower voor je neus zou halen, zou je al laten te zien dat je zelf iets wil doen, en het niet wil laten doen. En wat wil je eigenlijk met je "altijd-andere-waarde"-ingevuld, wat wil je ermee bereiken?
Offline Rotx - 28/08/2006 16:43
Avatar van Rotx PHP interesse Wat ik ermee wil bereiken : wel om bv in de bericht textbox de link naar het artikel te plaatsen waarop gereageerd is , en is zo dus altijd verschillend.( en titel van artikel in onderwerp , blabla )

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s