Nieuw lid |
|
ik heb dit stukje script
<?
// mailen enzo
while ($mail = mysql_fetch_object($query)) {
$username = $mail->username; // gebruikersnaam
$password = $obj->user_password; // wachtwoord
$email = $obj->user_email; // e-mail
}
// headers van de berichten
$headers = "From:Cellid Filetransfer<info@cellid.nl>";
$headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
// mailadressen
$adminmail = "hendrik@cellid.nl";
$titeladmin = "Weer een Filetransfer aanmelding";
$titel = "Cellid Filetransfer";
//mailen
mail($adminmail, $titeladmin, $admin_bericht, $headers); // admin
// gebruiker bericht
$gebruiker_bericht = "<center>Je aanmelding voor Cellid Filetransfer is verzonden en wordt<br>";
$gebruiker_bericht.= "zo spoedig mogelijk geactiveerd!<br>";
$gebruiker_bericht.= "<br>";
$gebruiker_bericht.= "Als uw aanmelding is geactiveerd ontvang je een e-mail, wij proberen dit zo snel";
$gebruiker_bericht.= "mogelijk te doen.<br>";
$gebruiker_bericht.= "Het door ons bedachte limiet is 48 uur (met uitzondering van vakantie perioden),";
$gebruiker_bericht.= "maar langer kunnen we helaas niet uitsluiten. <br>";
$gebruiker_bericht.= "Duurt het u toch te lang dan kunt u mailen naar onderstaande e-mail adressen.<br>";
$gebruiker_bericht.= "Het bovenstaande heeft alleen betrekking tot de filetransfer, <br>";
$gebruiker_bericht.= "U kunt echter op dit moment gewoon gebruik maken van uw account op cellid.nl <br>";
$gebruiker_bericht.= "(Bovenstaande heeft u gelezen op onze informatie pagina)<br>";
$gebruiker_bericht.= "Voor meer informatie of vragen kunt u mailen naar onze support:";
$gebruiker_bericht.= "<a href=\"mailto:support@cellid.nl\">support@cellid.nl</a> <br>";
$gebruiker_bericht.= "of naar ons algemeen adres: <a href=\"mailto:website@cellid.nl\">website@cellid.nl</a>";
$gebruiker_bericht.= "Veel plezier met de filetransfer! <br>";
$gebruiker_bericht.= "Het Cellid registratie Team</p></center>";
?>
<? // mailen enzo $username = $mail->username; // gebruikersnaam $password = $obj->user_password; // wachtwoord $email = $obj->user_email; // e-mail } // headers van de berichten $headers = "From:Cellid Filetransfer<info@cellid.nl>"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; // mailadressen $adminmail = "hendrik@cellid.nl"; $titeladmin = "Weer een Filetransfer aanmelding"; $titel = "Cellid Filetransfer"; //mailen mail($adminmail, $titeladmin, $admin_bericht, $headers); // admin // gebruiker bericht $gebruiker_bericht = "<center>Je aanmelding voor Cellid Filetransfer is verzonden en wordt<br>"; $gebruiker_bericht.= "zo spoedig mogelijk geactiveerd!<br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "Als uw aanmelding is geactiveerd ontvang je een e-mail, wij proberen dit zo snel"; $gebruiker_bericht.= "mogelijk te doen.<br>"; $gebruiker_bericht.= "Het door ons bedachte limiet is 48 uur (met uitzondering van vakantie perioden),"; $gebruiker_bericht.= "maar langer kunnen we helaas niet uitsluiten. <br>"; $gebruiker_bericht.= "Duurt het u toch te lang dan kunt u mailen naar onderstaande e-mail adressen.<br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "Het bovenstaande heeft alleen betrekking tot de filetransfer, <br>"; $gebruiker_bericht.= "U kunt echter op dit moment gewoon gebruik maken van uw account op cellid.nl <br>"; $gebruiker_bericht.= "(Bovenstaande heeft u gelezen op onze informatie pagina)<br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "Voor meer informatie of vragen kunt u mailen naar onze support:"; $gebruiker_bericht.= "<a href=\"mailto:support@cellid.nl\">support@cellid.nl</a> <br>"; $gebruiker_bericht.= "of naar ons algemeen adres: <a href=\"mailto:website@cellid.nl\">website@cellid.nl</a>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "Veel plezier met de filetransfer! <br>"; $gebruiker_bericht.= "<br>"; $gebruiker_bericht.= "Het Cellid registratie Team</p></center>"; ?>
ik krijg wel een mailtje en de titel klopt ook wel
maar er staat alleen
Citaat: Message-Id: <20060814173507.ED1C3A41AB@web07.nl02.pcextreme.nl> Date: Mon, 14 Aug 2006 19:35:07 +0200 (CEST) X-Spam-SpamExperts-Direct: No (0.5) X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.0.3 (2005-04-27) on spam2 X-Spam-Level: X-Spam-Status: No, score=0.4 required=3.0 tests=BAYES_05,HTML_90_100, HTML_MESSAGE,HTML_MIME_NO_HTML_TAG,HTML_SHORT_LENGTH, MIME_HEADER_CTYPE_ONLY,MIME_HTML_ONLY autolearn=no version=3.0.3 X-NAS-Classification: 0 X-NAS-MessageID: 812 X-NAS-Validation: {FA92520B-CC3E-4EE7-A6E1-0EE2DA5B345E}
volgens mij licht het aan de headers
$headers = "From:Cellid Filetransfer<info@cellid.nl>";
$headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$headers = "From:Cellid Filetransfer<info@cellid.nl>"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
in mijn bericht gebruik ik wel variabelen dus
maar wat moet ik in mijn script veranderen dat het wel goed werkt :-D
|