login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gegevens in een formulier onthouden

Offline Grayen - 12/08/2006 13:55
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde De vraag die al zovaak word gesteld, waarop ik al allerlei antwoorden weet maar, hoe komt het dat toen ik eerst een formuliertje maakte dat hij alles onthield, maar nu als ik het zelfde formuliertje invul hij de inhoud niet meer onthoud? (dus hij onthield eerst alle ingevoerde gegevens zonder dat ik iets bijzonders in mijn broncode had). Is daar een speciale reden voor? zo ja zou iemand mij dat dan kunnen uitleggen?

bij voorbaat dank

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 12/08/2006 14:05
Avatar van Gerard Ouwe rakker Waarschijnlijk werd dit in het verleden door jouw browser geregeld.
Offline Grayen - 12/08/2006 16:00
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde ja maar zou jij ook weten wat de reden is dat hij dat nou niet meer doet? Want dat zou ik een groot stuk scripting schelen als ik nu voor elk formuliertje sessies moet aanmaken en elk inputje een value moet gaan geven.
Offline Nrzonline - 12/08/2006 16:05
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde shit hapens, niet alles gaat zoals wij het willen.. Er zal vast wel een reden zijn waarom dat niet gebeurd, anders zou het er nog wel in zitten... Heeft het niet iets met php4 en php5 verschil te maken?
(Just guessing)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s