login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

bestand naar andere map verplaatsen

Offline Numenorean - 06/08/2006 20:45
Avatar van NumenoreanNieuw lid hallo,
ik ben opzoek naar een script dat ervoor zorgt dat je een bestand van de ene map naar een andere kan sturen. Ik wil namelijk foto's die mensen uploaden eerst in een tijdelijke map hebben, en daarna doorsturen naar de map waar iedereen ze kan zien.

Kan het eigenlijk zo gemaakt worden (als het al kan) dat je de foto aanklikt en dan 2 knoppen hebt met 'verwijderen' en 'doorsturen', zodat je snel een selectie kan maken.

ik hoop dat dit genoeg info is om mij te kunnen helpen. Moet je meer weten, zeg het dan maar.

groeten

Numenorean

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 06/08/2006 20:47 (laatste wijziging 06/08/2006 20:48)
Avatar van Maarten Erelid http://www.site...cat=3#faq1
Offline Numenorean - 06/08/2006 20:51 (laatste wijziging 06/08/2006 20:53)
Avatar van Numenorean Nieuw lid bedankt, alleen hoe gebruik ik dat? (ik ben een newbie in php)

Hoe doen ze dat eigenlijk op internet? op sommige sites kan je bestanden uploaden en dan heb je de keuzes tussen rename, delete, move, etc. Hoe werkt die move knop dan? want dat wil ik eigenlijk.
Offline Button - 06/08/2006 20:52 (laatste wijziging 06/08/2006 20:53)
Avatar van Button PHP ver gevorderde ik ga geen script schrijven dat hoort bij samenwerken. Maar je kan idd eerst je foto uploaden, daarvoor kan je dan eender welk uploadscript gebruiken en de foto's naar een tijdelijke map uploaden, bv. de adminmap. Je maakt een pagina waarin de admin al de foto's of de namen van de foto's kan zien die zich in de adminmap bevinden en waaronder een link staat voor ze te verplaatsen naar de bezoekersmap(van waaruit de bezoeker ze kan zien) met behulp van rename() (edit: je kan beter rename gebruiken ipv copy() dat wat ik eerst zei). Of als de foto je bevalt, gewoon verwijderen (met de functie unlink()).
Offline Numenorean - 06/08/2006 20:56
Avatar van Numenorean Nieuw lid Bedankt:) nee ik snap wel dat je het niet zou willen schrijven voor me. ik zoek dus precies wat jij bedoelt. Ik zal op internet verder zoeken hoe ik het in elkaar zou moeten zetten. Als ik er niet uitkom, dan horen jullie het wel.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s