login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

zoek Ubb met tabelle

Offline Wouser - 05/08/2006 21:48 (laatste wijziging 07/08/2006 00:20)
Avatar van WouserPHP interesse Heyz...

Iedereen hier kent wel het GOT forum... Nauw dat forum beschikt over een ubb codes die ook tabelle kunne invoegen nauw is aan het tabelle niet zoveel werk maar ik zoek nauw een script waarbij de ubb geval ook celpadding=0 en celspacing=0 align=left valign=top kunt doen en width dan in de tabelle etc etc... Weet iemand waar ik zo'n soort script kan vinden? Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden tutorial of script...

Murfy edit: kan je toevallig ook gewoon Nederlands? Nauw?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zamna - 05/08/2006 22:44
Avatar van zamna HTML beginner http://www.site...&nav=1
hier al eens gekeken ? was een battle tijdje geleden hier op SiMa.
Offline Wouser - 05/08/2006 23:52
Avatar van Wouser PHP interesse ja had inderdaad al gezien 1tje daar heeft daar wat tabellen in verwerkt maar ik wil graag dat je dan ook bv cellpading enzo kunt doen
Offline Richard - 06/08/2006 07:27 (laatste wijziging 06/08/2006 13:30)
Avatar van Richard Crew algemeen Als je dat er zelf niet in kunt maken, waarom zou je dan iets met PHP willen maken? Iets maken doe je zelf, dat laat je niet doen.

Maarre sowieso, je hebt blijkbaar niet goed genoeg gekeken. Mijn bbcode parser ondersteunt tabellen bijna precies zoals jij het wilt, je hoeft alleen align en valign maar toe te voegen.
Offline Ontani - 06/08/2006 13:31
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
zorg er wel voor dat als je die parser gebruikt dat je de ubbtemplate aanpast want die is niet xhtml valid
Offline Wouser - 06/08/2006 23:47
Avatar van Wouser PHP interesse Bedankt met die code ik ga er eens goed naar kijken als ik terug ben van vakantie... (ga morgen ) want weet nog niet zoveel van classes maar wel bedankt alvast

@ontani mijn webpagina is html 4.01 valid nie xhtml dus dat maakt al niet uit
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s