login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tables runnen???

Offline maigel - 03/08/2006 18:00
Avatar van maigelPHP beginner ik heb overlaatst bij de php scripts een paar gastenboek scripts gevonden ik heb nog nooit met php gewerkt en er staat gwn de tables runnen wat bedoelen ze daar me???

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 03/08/2006 18:01
Avatar van Maarten Erelid geen idee ik denk dat je de maker van het script moet zoeken die weet vast wel wat hij bedoelt anders is het toch wel behoorlijke rotzooi wel gek dat je het hier gevonden hebt want we proberen toch zoveel mogelijk rotzooi te elimineren oja nu ik toch bezig bent heb jij soms een probleem met de leestekens en de shift op je toetsenbord danku ik vroeg het me gewoon af???
Offline maigel - 03/08/2006 18:06
Avatar van maigel PHP beginner http://www.site...amp;id=718
kbegrijp er nix van
Offline Maarten - 03/08/2006 18:12 (laatste wijziging 03/08/2006 18:16)
Avatar van Maarten Erelid Ach dat is basis PHP en MySQL, als je dat niet snapt moet je het maar leren in plaats van klakkeloos zooi te gaan kopiëren.

En ga je nu ophouden met als een debiel te schrijven? Een zin begint met hoofdletters, eindigt met een leesteken (geen dubbele punt voor het geval je dat zou denken), en kan gesplitst worden met komma's. En mensen die te lui zijn om 'ks' te schrijven, en daarom maar gelijk 'x' schrijven hebben een serieus probleem (en nee, geen dyslectie, wat tegenwoordig een rage lijkt te zijn).
Offline CDNC - 03/08/2006 19:14 (laatste wijziging 03/08/2006 19:14)
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde scripts gebruiken:
1. bekijken
2. begrijpen
3. gebruiken

als je het script niet begrijpt,...,zul je het dus niet moeten gebruiken.

(btw, ik heb ook dyslectie, op het school erkent)
Offline Maarten - 03/08/2006 19:18 (laatste wijziging 03/08/2006 19:19)
Citaat:
(btw, ik heb ook dyslectie, op het school erkent)
Maar dat heeft niks met hoofdletters en leestekens te maken. En erkent schrijven ipv erkend ook niet, dat is gewoon gebrek aan attentie op school.

Maar goed, hierover moet niet gediscussiëerd worden, de topicstarter moet zich dringend de basis van PHP en MySQL aanleren.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s