login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dubbele submit

Offline Ultimatum - 15/07/2006 18:09 (laatste wijziging 16/07/2006 15:22)
Avatar van UltimatumPHP expert Eerst een uitleg , bovenaan kan je uit een drop down menu uit de members van de site kiezen, als er op submit is geklikt komt er uitgebreide informatie onder (zodat het switchen tussen members makkelijk is). Maar onderaan staat nog een button en als daar op geklikt is moet er geupdate worden, staat nu tijdelijk echo 'OK'; om te kijken of die tekst er kwam mits er op submit was gedrukt, maar ik krijg alleen het drop down menu dan te zien (de informatie gaat weg zeg maar)

(Beveiliging van de file komt later, omdat meerdere admins samengevoegd moeten worden)
code:
http://plaatscode.be/1327/

met onchange zie het er dan zo uit 
oplossing:
http://plaatscode.be/1332/

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline riekele - 16/07/2006 13:31
Avatar van riekele PHP beginner op je pagina staat 2x if($_SERVER['request... dan neemt hij altijd de eerste, iig dat lijkt mij het meest logisch. je zult op een of andere manier toch moeten kijken welke van de 2 submit buttons is ingedrukt...
Offline Ultimatum - 16/07/2006 14:59
Avatar van Ultimatum PHP expert Slim, dat had ik zelf ook wel bedacht maar hoe kan ik zorgen dat dat niet gebeurd dan.. heb ook met isset geprobeerd, maar dat maakte niet uit..
Offline Simon - 16/07/2006 15:04
Avatar van Simon PHP expert eerste
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
veranderen naar:
if(isset($_POST['submit'])) {

tweede
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
veranderen naar:
if(isset($_POST['change'])) {

??
Offline Ultimatum - 16/07/2006 15:09
Avatar van Ultimatum PHP expert nee dat had ik ook al gedaan, maar werkte niet helemaal 

heb het nu opgelost met een onchange() waardoor ik nu maar 1 button heb 
Offline Maarten - 16/07/2006 15:32
Avatar van Maarten Erelid Nochtans is die isset($_POST['..']) wel de juiste insteek als je 2 of meer forms hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s