login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

invoer steeds vervangen

Offline Dark_Paul - 11/07/2006 14:15
Avatar van Dark_PaulPHP ver gevorderde Aangezien ik vakantie heb, ben ik maar begonnen aan dit script. het volgende moet gebeuren:
de invoervelden zijn leeg, zodra iemand iets invoert, blijft zijn invoer in de velden staan. in de url wordt dan ?up=1 gezet. als de gebruiker dan de velden aanpast, en weer post, wordt er gekeken of er in de url ?up=1 staat, zoja, update in de tabel wat hij ingevoerd had, met de nieuwe invoer. laat in zijn invoervelden dan ook zijn invoer weer zien.
ik weet neit of die überhaupt mogelijk is, maar het is een leuke bezigheid . ik heb nu dit:
mijn script

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline haytjes - 11/07/2006 18:49 (laatste wijziging 11/07/2006 18:49)
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
ik weet niet of ik helemaal mee ben, maar ik denk dat je dus wilt dat er in de url ?up=1 staat. Terwijl je wel nog de gegevens post.

Ik denk dat je dan best gewoon
  1. <form method='post' action='?up=1'>
  2. ...
  3. </form>

(zo heb ik toch je vraag begrepen)
Offline Dark_Paul - 11/07/2006 19:12
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde ik ben er achter dat dat niet gaat werken in de url. maar het was de bedoeling dat als je er nog niet instond, er in de url ?up=0 kwam te staan, zodat je eerst moest toevoegen. als er in de url ?up=1 staat, de gegevens wijzigen. maar ik ben er achter dat ik dat nooit werkend had gekregen. zoals je al zei, ik moet nog posten, terwijl ik al in de url zoek. ik heb 't systeem ook al aangepast.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s