Je moet ipv || gebruik maken van &&.
Want anders moet het plaatje aan alle extensies voldoen...
"als extensie niet is gif, png of jpeg" ==> ||
"als extensie niet is gif, png en jpeg" ==> &&
Warning: move_uploaded_file(avatar): failed to open stream: Is a directory in /home/frent/domains/frent.be/public_html/exaam/forum/functions/avatar_uploaden.php on line 35
Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpoTzxSR' to 'avatar' in /home/frent/domains/frent.be/public_html/exaam/forum/functions/avatar_uploaden.php on line 35
ik heb een map "avatar" in zowel de plaats van mijn geheel script, als in de plaats waar mijn functie zich bevind. allebei me CHMOD 777
Warning: move_uploaded_file(avatar/): failed to open stream: Is a directory in /home/frent/domains/frent.be/public_html/exaam/forum/functions/avatar_uploaden.php on line 35
Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpByfjg1' to 'avatar/' in /home/frent/domains/frent.be/public_html/exaam/forum/functions/avatar_uploaden.php on line 35
nop dat is het niet
edit: copy($_FILES['bestand']['tmp_name'], "avatar/" . $_FILES['bestand']['name']); zo lukt het wel
Warning: Wrong parameter count for mysql_db_query() in /home/frent/domains/frent.be/public_html/exaam/forum/functions/bezoekers_online.php on line 19
online Database INSERT Error
dank je voor al de help
btw ik had daarna gezien dat ik echo was vergete, maar daar lag het niet aan ;)