login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina blijft wit, geen echo's

Offline Dark_Paul - 14/06/2006 17:20
Avatar van Dark_PaulPHP ver gevorderde Ik heb een admin-gedeelte geschreven om een gastenboek te beheren. Nog zonder dat je in hoeft te loggen om op de pagina te komen, dus nog niet veilig (komt nog).
Ik heb 2 simpele functies, zoek op id, naam of ip (en voer dan die waarde in) en verwijder iets met een bepaalde id, naam of ip.
Als ik de pagina open, houdt ik een wit scherm. Ik ben er toch vrij zeker van dat het eerste deel (de eerste if-else-statement) klopt. Dus 'Verbinding gemaakt' zou moeten owrden ge-echo'd. Waarom werkt 't niet? het script:
http://www.plaatscode.be/723/
ps: als iemand nog andere fouten vind, meldt ze dan ook als het kan. Dat scheelt me een hoop werk en misschien zelfs onnodige topics op het forum.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lemoinet - 14/06/2006 17:21
Avatar van lemoinet PHP gevorderde regel 1:

error_reporting(E_ALL);
Offline Dark_Paul - 14/06/2006 17:23
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde zonder dat werkte 't ook al niet. dat heb ik erboven gezet om te kijken waar de fout zat. maar zelfs met die ; blijft het scherm volledig wit.
Offline lemoinet - 14/06/2006 17:34
Avatar van lemoinet PHP gevorderde probeer nu eens

http://www.plaatscode.be/725/
Offline finduilas - 14/06/2006 17:49
Avatar van finduilas PHP gevorderde Het kan zijn dat je host de errormeldingen uit heeft gezet.Mail hen gewoon en zij zetten het weer aan.Kun je het makkelijker oplossen.
Offline Dark_Paul - 14/06/2006 18:05
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde @lemoinet: waarom heb je de if (isset( weggehaald in regel 41? nu gaat ie al gelijk zoeken op die post, dus doet ie sowieso niets. Anders kijkt ie toch eerst of het veld wel gepost is (toch?)
Offline lemoinet - 14/06/2006 18:16
Avatar van lemoinet PHP gevorderde omdat
  1. isset($_POST['iets'] != '')

niet kan

Offline Dark_Paul - 14/06/2006 18:57 (laatste wijziging 14/06/2006 18:59)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Waarom kan dat dan niet (mijn PHP-kennis is niet erg hoog). Zoals ik het lees, staat er gewoon: Als variable $_POST['iets'] bestaat en niet gelijk is aan leeg.
of zou ik er dan dit
  1. if ((isset($_POST['iets'])) != '')

van kunnen maken? dan kijkt ie eerst of $_POST['iets'] bestaat, en vervolgens of ie leeg is..
Maar zou dat de fout kunnen zijn dat ie niets doet? want ook al komt ie daar niet doorheen, het lijkt me dat ie toch al die dingen uit de 1e if-else-statement moet echoën, of er verbinding gemaakt is of niet..
Offline vinTage - 14/06/2006 18:59
Avatar van vinTage Nieuw lid if (isset($_POST['iets']) && $_POST['iets']!= ''){}
Offline Dark_Paul - 14/06/2006 19:28
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde dankje 't eerste deel werkt. Alleen de zoek-functie nog niet, maar dat is voor de PHP&SQL categorie als ik daar de fout niet in kan vinden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s