Nieuw lid |
|
--------------------------------------------------------------------------------
Ik maak op mijn website gebruik van een upload script met mail functie (2 scripts van hier aangepast en samengevoegd).
Nu wil ik gebruikers de mogelijkheid geven een bestand van maximaal 110 MB te uploaden. Natuurlijk erg veel en misschien wel onmogelijk met zulke scripts.
Wanneer ik bestanden van +/- 5 mb wil uploaden gaat het allemaal perfect, echter wanneer het 90 mb wordt gaat het fout.
De instellingen in mijn php.ini zijn de volgende:
file_uploads = On
upload_max_filesize = 110M
max_execution_time = 30
max_input_time = 60
memory_limit = 110M
post_max_size = 110M
Ik host de website zelf dus daar moet geen problemen in zijn, ik verwacht dat het ligt aan de time instellingen, dat deze te laag zijn, wat zijn voor bestanden van +/- 100 mb hiervoor goede instellingen? Of zou je mij een geheel ander script aanraden, wanneer ik mijn script hiervoor moet posten hoor ik het wel. Ik hoop dat jullie echter een oplossing weten waardoor ik met dit script toch grote bestanden relatief snel kan uploaden.
Nu las ik al dat PHP toch niet zo geschikt is voor het uploaden en dat ik beter kon zoeken naar wat anders, echter zou ik het toch liever met dit script doen aangezien ik dit nog wel kan aanpassen en de verdere programma's die ik heb gevonden allemaal lastiger zijn voor mij. Wanneer iemand een goed idee heeft voor een applet wat grote bestanden aankan (freeware) of weet welke instellingen ik moet veranderen zou ik dat graag weten.
|