Nieuw lid |
|
Ik heb voor mn baas een "bijna" perfect werkend boekhoud systeem gemaakt, maar we lopen tegen een probleemje aan.
De offertes/rekeningen kunnen doorgemailed worden naar een van de opdrachtgevers, dit werkt perfect met opmaak etc etc, deze gegevens haal in ongeveer op via
mail("opdrachtgever", "factuur", file_get_contents("http://zijnServer.php?id=".$_GET['id']),$headers);
Maar als de ontvanger (de opdrachtgever in deze) de mail wil printen, dan staan daar ook de verzender gegevens etc bij en past het niet meer op één pagina.
Ik weet dat je dat via printerinstellingen en kop/footertext verwijderen, wel kan realiseren, maar dat is niet de bedoeling, ik denk dat een nette oplossing is om de "factuur" via een bestand te versturen.(html of jpg)
Mijn vraag dus....hoe kan ik de pagina als html/jpg versturen ?
Het gaat dus niet om die mail functie want die werkt gewoon, ik wil alleen de inhoud als jpg of appart html bestand verzenden (en dan hoop ik dat het wel goed is )
edit: hmm mss is dit ook wel te realiseren via @media dinges in css ?
ik ga hier morgen ofzo wel naar kijken
Als iemand de oplossing weet in css of php mag hij altijd proberen om het aan mij uit te leggen natuurlijk
|