Je ziet dat ik onderaan de opties, plaats en telefoon heb toegevoegd. Nu wil ik dat deze ook verzonden worden naar mijn e-mail. Ik heb al wat zitten rommelen, maar het lukt niet. Kan iemand mij hierbij helpen?
Verder heb ik het script even online gezet, zie:
Nu staat het dropdown menu standaart op: Verzenden aan.
Kan ik dit ook standaard op "Website aanvraag" zetten en dat hij dit dan naar mijn e-mail verstuurt? Ik hoop dat iemand kan helpen.
<?php
elseif(empty($_POST['plaats']))
{
$fouten[] = 'Je moet een plaats invullen';
}
elseif(empty($_POST['telefoon']))
{
$fouten[] = 'Je moet een telefoonnummer invullen';
}
?>
<select size="1" name="naar">
<?php
foreach($c['naar'] as $key => $value) //namen van ontvangers ophalen
{
echo '<option value="'.$value.'">'.$c['naam'][$key].'</option>'; //en ze in een dropdownbox zetten
}
?>
<select size="1" name="naar">
<?php
foreach($c['naar']as$key=>$value)//namen van ontvangers ophalen
{
echo'<option value="'.$value.'">'.$c['naam'][$key].'</option>';//en ze in een dropdownbox zetten
Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at "relay.hostnaam.nl" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Inetpub\wwwroot\resadmin\sitenl\site.nl\www\htm\reageer.php on line 126
Warning:mail(): Failed to connect to mailserver at "relay.hostnaam.nl" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Inetpub\wwwroot\resadmin\sitenl\site.nl\www\htm\reageer.php on line 126
Het lijkt erop dat de email settings niet juist zijn in de php.ini
Dat ligt dus niet aan je code.
Als je op local host draait, open dan je php.ini en zoek naar smpt, edit daar de settings naar degene die je ook gebruikt voor je normale email client.
Als je bij een ander host, dan moet je daar eens informeren.