login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

XML attribut

Offline Damage - 30/03/2006 14:46 (laatste wijziging 30/03/2006 14:46)
Avatar van DamagePHP interesse Ik had paar dagen terug ook een post geplaatst maar dat was denk ik te onduidelijk.

Uitleg:

De xml komt van een ASP pagina. Deze pagina kan ik niet aanpassen / verranderen!

Nu moet ik een attribut uit het xml halen met php. wat met niet gelukt is en overigens ook mij vraag is.

Stuk xml niet compleet!

1. <items_database>
  2. <stored id="100" userguid="{F5BA7628-2762-4CEA-B027-8E7230AEC1C4}">
  3. <xmlinfo>
  4. <output>xml</output>

Vraag:

Hoe krijg ik de attribut userguid en dan heb ik de waarde nodig om in een database te zetten, het plaatsen in een database dat lukt mij ook wel. Het gaat er dus puur om hoe ik die waarde kan pakken.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 30/03/2006 14:48
Avatar van marten Beheerder dacht dat er op phpfreakz een antwoord was op je vraag 
Offline Damage - 30/03/2006 14:51
Avatar van Damage PHP interesse Nee, hij werkt toevallig niet.. had er nog op gereageerd. Maar lollig dat je ook hier zit..
Offline Thomas - 30/03/2006 17:00 (laatste wijziging 30/03/2006 17:01)
Avatar van Thomas Moderator Er kwam geloof ik maar 1 guid per XML-bestand voor geloof ik?
(waarom start je trouwens een nieuw bericht hierover?)

Anyway - Is het XML-bestand publiek toegankelijk?
Zoja: Lees het bestand uit met fopen() of file() of equivalent (sockets?) en voer een reguliere expressie uit op de inhoud.
Zonee: dan wordt het meteen een stuk lastiger lijkt me.

Ik begrijp dat je graag kant-en-klare code hebt, maar zelf het e.e.a. proberen is natuurlijk ook niet dodelijk... Laten zien dat je iets geprobeerd hebt geeft ook meer blijk van interesse .
Offline Damage - 30/03/2006 19:32 (laatste wijziging 31/03/2006 10:06)
Avatar van Damage PHP interesse ok ok... morgen ga ik weer verders, staat nu op me laptop enz. etc. het adres ook.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, lig morgen wel even toe...

----------------

Deze topic kan gesloten / verwijderd worden. Vannochtend toen ik er aan begon met een frisse start lukte het in 1x.

Toch bedankt voor de moeite!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s