login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gb.txt wijzigen (admin)

Offline Grayen - 24/03/2006 22:14
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Ik ben vandaag maar is begonnen met PHP leren, en je leert het snel als je gewoon wat gaat proberen te wijzigen of begrijpen hoe een bestaand script werkt. En aangezien ik al heel lang graag dat script je in de turtorial van nemisiskoen kan vinden wou begrijpen, ben ik daar maar mee begonnen. Nu is mijn vraag, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bijv in een textarea de gb.txt kan oproepen en wijzigen. zodat ik bijvoorbeeld als iemand heeft zitten spammen die dingen kan verwijderen. Hier is de turtorial van nemisiskoen: http://www.site...amp;id=248

Alvast bedankt:D

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 24/03/2006 23:14
Avatar van ikkedikke PHP expert fopen, fclose, fread en fwrite. Zullen wel bij het overzicht staan.
Offline nemesiskoen - 25/03/2006 13:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dan raad ik je toch aan om over te schakelen naar een gastenboek mét een database. Ik heb ooit zoiets in elkaar gestoken voor vinTage en ik beloof het je, het was een verschrikkelijk werk:)
Offline vinTage - 25/03/2006 13:01
Avatar van vinTage Nieuw lid @koen, het werkte wel, en nou is die zaak failliet...en de website offline, dus ik heb het geeneens meer 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s