Nieuw lid |
|
Persoonlijk maar ik me niet zo druk over een klein spelVoutje aangezien dreamweaver zo'n beetje alles automatisch aanvult, maar dit terzijde.
Ik heb dus een php file gemaakt die laad in mn iFrame van mijn site, in deze php file heb ik een fixed background gezet,,en verder alleen een <?php include"gastenboek1.php"?>
ik heb ook al geprobeerd op deze php een css style te maken,,en die werkt wel, MAAR alleen op de links/buttons en dus NIET op de text die ingeladen word van de flatfile.
Als ik op de gastenboek1.php (het eigenlijke gastboek dus) een css toepas dan zie je gelijk helemaal niets meer , behalve de achtergrond,,,maar geen texten links enz enz
Nou ben ik ook bezig geweest om het gastenboek te laden in een htm file, maar ik denk dat die <?php include"sanderboek1.php"?> niet werkt ofzo in een htm file, want ook hier zie ik niets meer dan de achtergrond.
Al met al, het werkt allemaal wel behalve de text van de flatfile (de berichtjes en de namen dus) en om in de stijl van mn site te blijven zou ik graag een verdana xx-small font willen gebruiken.
In elk geval WEER bedankt voor jullie bijdrages, als jullie ooit iets moeten weten over parketvloeren zal ik jullie ook alles uitleggen wat er uit te leggen valt |