login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Veel errors

Offline ikki007 - 12/03/2006 17:09
Avatar van ikki007Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Code: http://www.plaatscode.be/512/

Zodra ik op doneer heb geklikt krijg ik deze errors:

Notice: Undefined index: Gastenboek in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 262

Notice: Undefined variable: error in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 268

Notice: Undefined index: naam in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 277

Notice: Undefined index: emailadres in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 277

Notice: Undefined index: website in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 277

Notice: Use of undefined constant Gastenboek - assumed 'Gastenboek' in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 280

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/config.php:18) in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 280

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/config.php:18) in /data/members/free/tripod/nl/p/i/x/pixelhotel/htdocs/index.php on line 282

Wel word de regel zonder fouten toegevoegt aan de database.. maar hoe krijg ik die errors weg 

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 12/03/2006 17:22
Avatar van Stijn PHP expert zet dit in het begin
  1. <?
  2. error_reporting(0); //anders moet je al die vars gaan uitdiepen, véél werk xD
  3. ....
  4. ?>

stijn
Offline ikki007 - 12/03/2006 17:35 (laatste wijziging 12/03/2006 17:39)
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Als ik dat doe komt die op .../lezen.php .. wel zonder errors..
maar hoe los ik het nu op? want hij moet wel op de index.php blijven 

EDIT: Ik heb lezen.php en schrijven.php (toch niet nodig) verwijderd en nog eens gedaan, en nu gaat die naar de errorpagina van lycos 

Domme fout van mij  Denk dat ik het al heb
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s