login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Captcha crack

Offline stenno - 07/03/2006 15:16
Heej beste sitemasters,

Ik voor een online spel een tool aan het maken die automatisch inlogt en wapens koopt. De wapens worden door middel van een formulier gekocht. Tot zover geen problemen want ik kan de gewenste gegevens automatisch in laten vullen en het form automatisch submitten.

Het grote probleem: om het form succesvol te versturen moet een code op een afbeelding overtypen in een vak (Captcha beveiliging).
Dit kan ik dus niet automatisch laten invullen tenzij een van jullie het zwak punt vind en het algoritme kan kraken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ps. Hier is zo'n afbeelding te vinden http://www.kingsofchaos.com/register.php

Alvast heel erg bedankt,

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 07/03/2006 15:21
Avatar van BigBug PHP expert Maak gewoon een bevestigingsplaatje met GD?

Btway, ik begrijp je vraag niet echt 
Offline stenno - 07/03/2006 15:26
Avatar van stenno PHP interesse Hoe bedoel je bevestigingsplaatje met GD ??

Nou het is heel simpel, ik wil eigenlijk gewoon een programma maken (tool in php) die automatisch de goede code van het plaatje overtypt in het vak. 
Offline Wijnand - 07/03/2006 15:26
Avatar van Wijnand Moderator Nou wat eigenlijk zijn vraag is of wij even kingofchaos (denk ik) gaan kraken. Dit lijkt mij niet verstandig omdat dit dus niet mag. Ze hebben niet voor niets die beveiliging erop gemaakt toch?

Oftewel, ik denk dat de admin's hier even een slotje op moeten zetten. Want sitemasters werkt niet mee aan illegale praktijken lijkt mij tenminste 
Offline stenno - 07/03/2006 15:35 (laatste wijziging 07/03/2006 15:36)
Avatar van stenno PHP interesse Nou het zit eigenlijk zo, ik speelde dit spel vrij fanatiek en stak er best wel veel tijd in. Todat iemand mijn account hackte (gebeurd trouwens heel heel vaak in dit spel: dat er accounts worden gehackt) De hacker verkocht alles en ruineerde mijn hele account, waar ik uren in had gestoken.

Ok opzich had niets tegen die admins van Kingsofchaos, maar als ik dan na 10 vriendelijk verzocht te hebben om de hacker van hun site te bannen een mailtje terug krijg dat ze dat te veel werk vinden !! heb ik maar besloten het heft in eigen handen te nemen  En maar op zo'n soort manier verder te spelen.

Bovendien zijn die admins zo rijk en zo lui dat het ze allemaal geen moer intresseerd wat er gebeurd of of er gecheat wordt, want alle spelers doen het, er zijn zelfs hele hack clans die alleen maar sites / programma's maken om login info te jatten enz.!!! 
Offline Scythen - 07/03/2006 15:48
Avatar van Scythen PHP gevorderde Dan hoef jij het toch niet te doen? En deze mensen willen niet aansprakelijk worden gehouden voor de gevolgen. Als jij wil hacken, dan zorg jij maar dat jij het leert. En jij kan niet eens een PHP spel maken, en hun hebben daar hun best voor gedaan. En als hun zeggen dat het te veel werk is, is het te veel werk. Misschien ben je wel terecht gehackt? Je word niet zomaar gehackt.
Offline Rens - 07/03/2006 16:00

Crew algemeen
Dit valt onder cracken/hacken, en aangezien het illegaal is zal ik hem (moeten) sluiten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s