login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geen error;geen pagina | Pagina 2

34 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 05/03/2006 19:45
Avatar van vinTage Nieuw lid Een pagina openen waar een tut opstaat vind ik niet echt een tut doen hoor, als ik een 2000 pagina tellent boek opensla wil niet zeggen dat ik er ook maar IETS uit begrijp..
Offline Voldemort - 05/03/2006 19:47
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde @Rensjuh: Dat is niet waar hoor, zijn manier van aanpassen, in z'n $_GET['nick'] staat er wie hij wil aanpassen, dus toch $_GET['nick'].

@mathias: Wij willen je helpen, maar als jij niet wil luisteren zal je probleem niet opgelost raken, dit is al enkele keren gezegd: die die \ van je form weg. Bv:

1. <input type=\"text\" name=\"nick\" value="<?=$object->nick;?>">

=>

1. <input type="text" name="nick" value="<?=$object->nick;?>">

En als je geen XHTML kan, het valt reuze mee, je moet maar eens die tutorial hier op SiMa en dat zal je ook al op weg helpen om XHTML te leren. Maar dat maakt nu niet uit, ik raad het je enkel aan op browser-comptable te zijn.
Offline finduilas - 05/03/2006 19:47 (laatste wijziging 05/03/2006 19:51)
Avatar van finduilas PHP gevorderde IK heb ze gelezen & sommige al kunnen gebruiken.Maar ik de fouten uit de tutorial zou moeten halen moeten jullie deze ook in 1,2,3 hebben.Want jullie hebben ze toch ook al begrepen?

EDIT:Sorry voldemort. IK dacht dat je de \ voor de > bedoelde.En die heb ik al weggehaald.En dit topic slaat niet op iedereen.Ik zei merci voor de mensen die me WEL willen helpen.

EDIT:Dit heeft tot een oplossing geleidt.Thanks!
Offline vinTage - 05/03/2006 19:53
Avatar van vinTage Nieuw lid mooi kan dus dicht 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s