(btw dit is de ultieme basis van PHP, ik raad je aan om eerst wat tutorials te doen over de basis van PHP voordat je een eigen nieuwssysteem gaat ontwikkelen)
(btw dit is de ultieme basis van PHP, ik raad je aan om eerst wat tutorials te doen over de basis van PHP voordat je een eigen nieuwssysteem gaat ontwikkelen)
Nou toevallig wist ik dat niet... en ben btw al wat verder met PHP dan "ultieme" beginner hoor stomme melo(e)n
awel ik ben ook een beginneer en wist dit niet zeker maar had wel een vermoeden dat het dat was of een plus.
maar dan probeer ik beide en wist ik dat het plus niet is.
Die hele manual heb ik een paar weken geleden nog doorgelezen. Je moest eens weten hoeveel kleine dingetjes je eruit kan halen. Ook algemene feitjes zodat je weet welke functies je voor iets nodig hebt zijn hardstikke handig.
Ik kan iedereen aanraden dat ding een keer helemaal door te lezen. Je kan hem vanaf de website gewoon downloaden in chm formaat (windows help).
ps. ik bedoel dus niet dat je alle functies uit je bolletje gaat leren ofzo, maar de algemene en begeleidende teksten zijn uitermate informatief