login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

headerfout

Offline Ultimatum - 01/03/2006 17:15 (laatste wijziging 01/03/2006 17:16)
Avatar van UltimatumPHP expert ik heb op google gezocht, hier op sima, maar het enige wat ik wijzer was gekomen is dat misschien ob_end_flush(); zou werken, maar helaas 

wat is nou de fout 
Citaat:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:Program Filesxampphtdocsindex.php:2) in D:Program Filesxampphtdocsforumindex.php on line 97

het ligt vrijwel cker aan de header(); functie en ik dacht dus dat xampp op 1 of andere idiote manier deze functie niet ondersteund 

aangezien dit regel 97 is
  1. header("Refresh: 2; URL=?page=forum/index&act=reply&topicid='".$_GET['topicid']."'&catid='".$_GET['catid']."'");

misschien ligt het ook aan de url maar iig kan iemand mij uit de brand helpen

ob_start(); staat boven de file 

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Richard - 01/03/2006 17:23
Avatar van Richard Crew algemeen laat eens de complete code zien (post op www.pastebin.be), daar hebben we meer aan.
Offline nielsvdwal - 01/03/2006 17:26
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde misschien dat het uitmaakt dat je geen spatie na URL= heb staan.. en ik denk dat: topicid='".$_GET['topicid']."' ook niet echt gaat werke, want als die topicid dan bijv. 5 is.. dan staat er dus eigenlijk dit: topicid='5'.. dat moet gewoon topicid=5 zijn.. bij die catid trouwens ook..
Offline Ultimatum - 01/03/2006 17:41
Avatar van Ultimatum PHP expert http://pastebin.be/407/

dit is niet de hele code en de header(); is iets anders aangezien ik het verkeerde had neergezet, maar krijg nog steeds een error

en als jullie tog kijken, willen misschien kijken wat er fout is aan de regel eronder (mysql_query voor het inserten van de gegevens, watn daar krijg ik ook een error )
Citaat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''catid', 'author', 'title' 'message', 'date', 'replies') VALUES (1, adfadfadfads' at line 1

kleine error dag vandaag bij mij 
Offline webstab - 01/03/2006 17:44
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Doe eens bij die mysql_error eventjes alle '' weg bij de tabelnamen.
Offline timo - 01/03/2006 17:47
Avatar van timo PHP ver gevorderde je moet de waardes wel altijd met ' omsluiten.. dus '".$_GET['catid']."',' ".$_POST['username']."',.....
Offline b4nkr0bz0r - 01/03/2006 18:05
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde zet bovenaan is ob_start(); en eventueel onderaan ob_end_flush();
Offline Ultimatum - 01/03/2006 19:19 (laatste wijziging 01/03/2006 21:33)
Avatar van Ultimatum PHP expert @webstab als ik dat doe krijg ik deze fout 
Unknown column 'Hello' in 'field list'

@timo, als ik dat doe worden mij resultaten met de '' in de db gevoegd dus 'hallo' ipv hallo 

@b4nkr0bz0r werkt niet 
Offline ottorocket - 01/03/2006 21:34
Avatar van ottorocket Onbekend je moet de tutorial is lezen over sessions en over buffers, ik had die fout ook en nu niet meer
Offline Ultimatum - 01/03/2006 21:36 (laatste wijziging 01/03/2006 21:38)
Avatar van Ultimatum PHP expert maar waarom, er zitten toch geen sessions in 

najah, zal wel ff leze 

welke tutorial bedoel je, hoop niet deze
http://www.site...4&id=4

want dat heeft er niks mee te maken
Offline ottorocket - 01/03/2006 21:38
Avatar van ottorocket Onbekend die bedoelde ik, lees die over buffers dan eens
Offline Ultimatum - 02/03/2006 07:30
Avatar van Ultimatum PHP expert heeft er iemand een idee, want die tutorials die otto bedoeld is zinloos, ik werk niet met sessies en heb er dus ook niks aan 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s