login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gegevens uit array mailen d.m.v. formulier

Offline JLT - 28/02/2006 15:38
Avatar van JLTPHP interesse Hallo iedereen

Ik ben bezig met het fronden van m'n projectje. Nu wil ik de bestelling die klanten hebben gedaan mailen naar de winkel. Hierbij maak ik gebruik van het
  1. mail ($emailadres, $bestelling etc...)

Maar hoe krijg ik mijn bestelling (welke in een multidemensionale array staat) nu goed in de mail. Normaal gesproken gebruik ik de "for" loop om m'n bestelling naar het beeld te printen.
  1. $_SESSION['winkel'][$teller]['titel']

1. $_SESSION['winkel'][$teller]['aantal']

etc.. Maar hoe kan ik dit nu het beste doen?

Groeten,
Jelte

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 28/02/2006 15:48
Avatar van ikkedikke PHP expert bijna precies hetzelfde als echo'en, alleen dan $sBestellingOutput .= ipv echo...
hoe echo je het?
Offline JLT - 28/02/2006 15:50 (laatste wijziging 02/03/2006 12:58)
Avatar van JLT PHP interesse Ik heb het nu net zo verwerkt als ik normaal met echo zal doen maar dit werkt dus niet  Misschien heb jij enig idee wat ik fout doe???

1. for ($teller=0; $teller<$hoeveel; $teller++) {
  2. $opgeteld = $_SESSION['winkel'][$teller]['prijs']*$_SESSION['winkel'][$teller]['aantal'] ;
  3. $opgeteld = number_format("$opgeteld",2) ;
  4.  
  5. $totaal[] = array(
  6. "prijs" => $opgeteld
  7. );
  8.  
  9. $bestelling_verzender = $_SESSION['winkel'][$teller]['titel']." ".$_SESSION['winkel'][$teller]['aantal']." &euro; ".$_SESSION['winkel'][$teller]['prijs']." &euro; ".$totaal[$teller]['prijs'] ;
  10. }

Daarna plaats ik $bestelling_verzender in m'n bericht naar de winkel.

1. Bestelling:
  2. ".$bestelling_verzender."
Offline Gerard - 02/03/2006 16:02
Avatar van Gerard Ouwe rakker .=

geen

=
Offline JLT - 02/03/2006 17:00
Avatar van JLT PHP interesse Okay ja stom! Ik heb het probleem overigens al gevonden denk ik. Ik maak gebruik van flash op de vorige pagina. En deze verstuurd natuurlijk niet m'n session_id mee in de linkjes..... 

Dus aangekomen bij m'n verstuur pagina ben ik al m'n gegevens kwijt  Heb al gepost bij het Flash forum hoe ik sessies kan meesturen maar dit gaat niet zo makkelijk volgens mij......

Thanx!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.212s