Crew algemeen |
|
Hallo iedereen,
Ik ben bezig aan een site waar je niet op een link mag kunnen klikken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat een link gewoon tekst wordt, en de hyperlink die erachter schuilt verdwijnt?
Mogelijke oplossing zou (prolly) <a href="#">link</a> zijn, maar dit zie ik liever niet in een source voor een grote website...
$message = preg_replace('#\[download\](.*?)\[/download\]#si', '<strong>DOWNLOAD:</strong><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2" class="download"><tr><td>'.highlight_string($out,true).'</td></tr></table>'.$thankyou, $message);
$message = preg_replace('#\[downloads\](.*?)\[/downloads\]#si', '<strong>DOWNLOADS:</strong><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2" class="download"><tr><td>'.highlight_string($out,true).'</td></tr></table>'.$thankyou, $message);
$message = preg_replace('#\[download\](.*?)\[/download\]#si', '<strong>DOWNLOAD:</strong><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2" class="download"><tr><td>'.highlight_string($out,true).'</td></tr></table>'.$thankyou, $message); $message = preg_replace('#\[downloads\](.*?)\[/downloads\]#si', '<strong>DOWNLOADS:</strong><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2" class="download"><tr><td>'.highlight_string($out,true).'</td></tr></table>'.$thankyou, $message);
$out bevat of een tekst (gewone string) of \\1 (wat wijst op hetgene dat tussen [download(s)] en [/download(s)] staat. Normaal zou dit het moeten doen, maar dat is dus niet het geval
Het script zit in viewtopic.php van een phpBB 2.0.19 board.
Greetz,
GDX^
|