ik heb net een formulier gemaakt in html met verwerk van php gemaakt, maar het verwerk werk niet dus ik wil aan iemand vragen of die het goed voor me kan maken.
<?php
$Naam van u vereniging (Nederlands):="Naam van u vereniging (Nederlands): $_POST[naam]\n \n";
$Naam van u vereniging (Engels):="Naam van u vereniging (Engels): $_POST[email]\n \n";
$Omschrijving (nederlands):="Omschrijving (nederlands): \n $_POST[bericht]\n";
$Omschrijving (Engels):="Omschrijving (Engels): \n $_POST[bericht]\n";
$Url:="Url: $_POST[email]\n \n";
$Plaats:="Plaats: $_POST[email]\n \n";
mail('DeNoordwijkseSchutterij@hotmail.com','naam van u vereniging (Nederland)',$naam van u vereniging (Engels) . $Omschrijving (nederlands) . $Omschrijving (Engels) . $Url . $Plaats);
echo("Je link worden zo snel mogelijk beoordeeld.");
?>
<?php
$Naam van u vereniging (Nederlands):="Naam van u vereniging (Nederlands): $_POST[naam]\n\n";
$Naam van u vereniging (Engels):="Naam van u vereniging (Engels): $_POST[email]\n\n";
mail('DeNoordwijkseSchutterij@hotmail.com','naam van u vereniging (Nederland)',$naam van u vereniging (Engels).$Omschrijving(nederlands).$Omschrijving(Engels).$Url.$Plaats);
<?php
$NaamvanuverenigingNederlands:="Naamvanuvereniging(Nederlands): $_POST[naam]\n \n";
$NaamvanuverenigingEngels:="Naamvanuvereniging(Engels): $_POST[email]\n \n";
$Omschrijvingnederlands:="Omschrijving(nederlands): \n $_POST[bericht]\n";
$OmschrijvingEngels:="Omschrijving(Engels): \n $_POST[bericht]\n";
$Url:="Url: $_POST[email]\n \n";
$Plaats:="Plaats: $_POST[email]\n \n";
mail('DeNoordwijkseSchutterij@hotmail.com','Onderwerp','Bericht','Afzender email');
?>
Ik denkt dat ht zo moet maar 100% zekerheid geef ik niet
<?
$Naam van u vereniging (Nederlands)="Naam van u vereniging (Nederlands): $_POST[naam]";
$Naam van u vereniging (Engels)="Naam van u vereniging (Engels): $_POST[email]";
$Omschrijving (nederlands)="Omschrijving (nederlands):\n $_POST[bericht]";
$Omschrijving (Engels)="Omschrijving (Engels): \n $_POST[bericht]";
$Url="Url: $_POST[email]";
$Plaats="Plaats: $_POST[email]";
mail('DeNoordwijkseSchutterij@hotmail.com','naam van u vereniging (Nederland)',$naam van u vereniging (Engels) . $Omschrijving (nederlands) . $Omschrijving (Engels) . $Url . $Plaats);
echo"Je link worden zo snel mogelijk beoordeeld.";
?>
<?
$Naam van u vereniging (Nederlands)="Naam van u vereniging (Nederlands): $_POST[naam]";
$Naam van u vereniging (Engels)="Naam van u vereniging (Engels): $_POST[email]";
mail('DeNoordwijkseSchutterij@hotmail.com','naam van u vereniging (Nederland)',$naam van u vereniging (Engels).$Omschrijving(nederlands).$Omschrijving(Engels).$Url.$Plaats);
echo"Je link worden zo snel mogelijk beoordeeld.";