login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Profiel adden in een inlogsysteem

Offline Reflexes - 11/02/2006 11:27
Avatar van ReflexesNieuw lid Beste,

Ik heb onlang een inlog gemaakt adhv van verschillende tutorials enzo, nu was mijn vraag, als ik nu wil wanneer ze zijn ingelogt dat ze hun profiel kunnen veranderen? Zodat ik dan later dit dan weer kan gaan adden dat ze comments kunnen geven op nieuwsberichten en dat als een bezoek dan op hun "username" drukt op een van zijn geposte comments dat hij zijn profiel ziet?

Alvast bedankt!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 11/02/2006 12:10
Avatar van Stijn PHP expert Dus je geeft de namen weer bij de nieuws berichten en je zet dan een link erop. Voorbeeld
  1. <a href="profiel.php?id=<?=$row['id']; ?>"><?=$row['username']; ?></a>

Wanneer men klikt gaat men naar profiel.php met een ID en dan haalt profiel.php alle informatie van de gebruiker met die ID.

groeten
stijn
Offline Reflexes - 11/02/2006 12:55
Avatar van Reflexes Nieuw lid hm ok, weet iemand toevallig profielscript staan? WERKEND!
Offline b4nkr0bz0r - 11/02/2006 12:58
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde ja dat van stijn, je moet alleen zelf er nog wat omheen bouwen (zoals een select Query).

Neem wat turorials door (het formulier) en mischien nog wat over veiligheid en andere basis tutorials en dan lukt het je mischien wel.
Offline Reflexes - 11/02/2006 13:17
Avatar van Reflexes Nieuw lid grr het lukt me van geen kanten! Ik ga wa anders proberen, me nieuwssysteem aan login koppele die heb ik allebij al! Kan iemand uitleggen hoe ik dat doe?
Offline Ibrahim - 11/02/2006 17:13
Avatar van Ibrahim PHP expert in je nieuwssysteem sessie starten (als je met sessies werkt)
en dan checken of gebruiker is ingelogged (maw kijken of sessie bestaat)
Offline Reflexes - 19/02/2006 11:34
Avatar van Reflexes Nieuw lid weet iemand ergesn een profielen script staan?
Offline Rens - 19/02/2006 11:37

Crew algemeen
http://www.site...amp;cat=22
Staan 6 scripts, zit er min. 1 tussen dat een echt profielensysteem is.
Offline Reflexes - 20/02/2006 13:23
Avatar van Reflexes Nieuw lid hmmm, kzal eens kijken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.234s