login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

standalone compilatie

Offline Button - 21/01/2006 12:20 (laatste wijziging 21/01/2006 12:21)
Avatar van ButtonPHP ver gevorderde hey iedereen,

ik heb een vraagje: ik heb een nieuw boek aangeschaft wat betreft php. nu men zegt dat php kan ingesloten worden in html of als standalone gecompileerde toepassing kan worden gebruikt. Nu dat van dat insluiten in html lijkt me duidelijk (dit doe je toch altijd als je een gewoon scriptje maakt, of bedoelen ze dat zo niet?) maar dat van standalone gecompileerde toepassing snap ik niet... wat bedoelen ze hier mee?

ook spreken ze later nog dat php dynamisch gecompileerd wordt... wat bedoelen ze daarmee?

sluutjes...
thx,
Button

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lasdesigner - 21/01/2006 12:22
Avatar van lasdesigner PHP beginner dynamisch is gewoon dat het online gewijzigd kan worden. En dat je het bestand niet de hele tijd kan uploaden.

Bijv. dynamische 'dingen'
zijn:

Gastenboek
Forum
Bezoekerteller

En nog veel meer. !

Dat is volges mij dynamisch
Offline cloudstrife - 21/01/2006 12:23
Avatar van cloudstrife PHP beginner Hiermee bedoelen ze dat je een zuiver php bestand hebt met niets anders dan php, bv als je een formulierverwerkt verzendt naar een php bestand met de bedoeling om een email te zenden dan kan je php alleen gebruiken zonder dat html of iets anders nodig is.
Offline Maarten - 21/01/2006 12:25 (laatste wijziging 21/01/2006 12:26)
Avatar van Maarten Erelid Ik denk dat ze bedoelen dat je je site gewoon op een cdtje kan plooien, zo'n dynamische compiler derbij (ik kende er eentje, kan de naam nu niet direct meer herinneren), en dat iedereen dan gewoon die CD in z'n computer kan duwen en alles bekijken, ook al heeft die geen PHP staan op z'n pc.

edit: bij nader inzien misschien ook niet... onduidelijk boek zeg 
Offline Button - 21/01/2006 12:26 (laatste wijziging 21/01/2006 14:24)
Avatar van Button PHP ver gevorderde dus cloudstrife datgene wat jij zegt heeft met dat standalone compilatie te maken?
@lasdesigner: ik snap je punt wel , , maar wat heeft dat compileren er mee te maken?

edit: @ murfy Php5 en mySQL, Het complete handboek heb dit boek(je 1060 blz) aangeschaft om men phpkennis zo compleet mogelijk te maken (ik kan me namelijk wel uit de slag trekken met php)

EDIT2:ik heb nog eens gekeken en in het boek staat het zo: "PHP wordt tegenwoordig dynamisch gecompileerd, waardoor het tijdens de uitvoering sneller is." @lasdesigner: ik denk dat jou uitlegt, met dit gegeven, niet meer klopt :) toch bedankt!! weet iemand anders de oplossing misschien?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.455s