PHP expert |
|
volgens mij werkt dit
<?
// index.php
if(isset($submit)){
// wat te doen als de user op inloggen heeft geklikt
// wachtwoord vergelijken met data in config
$wachtwoord2 = md5($wachtwoord);
if($gebruikersnaam == $username AND $wachtwoord2 == $password){
// data klopt
//tijdelijk wachtwoorden echoën
echo "Gebruikte wachtwoorden:<br>$wachtwoord2<br>$password<br><br>";
// einde tijdelijk echoen
echo "U bent succesvol ingelogged.";
}
else{
// als het inloggen niet gelukt is
echo "U bent niet ingelogged. De gebruikersnaam of het wachtwoord is fout ingevuld. Probeer het nog een keer. Klik <a href=\"index.php\"><b>hier</b></a> om terug te gaan.";
}
}
?>
<? // index.php // wat te doen als de user op inloggen heeft geklikt // wachtwoord vergelijken met data in config $wachtwoord2 = md5($wachtwoord); if($gebruikersnaam == $username AND $wachtwoord2 == $password){ // data klopt //tijdelijk wachtwoorden echoën echo "Gebruikte wachtwoorden:<br>$wachtwoord2<br>$password<br><br>"; // einde tijdelijk echoen echo "U bent succesvol ingelogged."; } else{ // als het inloggen niet gelukt is echo "U bent niet ingelogged. De gebruikersnaam of het wachtwoord is fout ingevuld. Probeer het nog een keer. Klik <a href=\"index.php\"><b>hier</b></a> om terug te gaan."; } } ?>
zodra jij op submit drukt gaat hij kijken of je goed inlogd + hij gaat je wachtwoorden weergeven, dus zet het laten zien van je wachtwoorden binnen je if statement van het wel goed zijn ingelogd, als ik begrijp is dat jou probleem en heb ik (als het goed is ) jou net het antwoord gegeven |