login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inlog problemen na verwijzing

Offline raysoft - 11/01/2006 22:06
Avatar van raysoftNieuw lid Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een postnuke website die draait op mijn eigen computer met mysql en apache.
Deze site is te bereiken via dyndns.org zodat mijn ip altijd gelijk blijft.
Nu heb ik sinds kort ook een eigen domein.
Dit domein word door de hostingsmensen door gerouteerd naar mijn dyndns.org adres.
Het probleem wat ik hier tegen kom is dat als ik inlog op mijn domein ik niet in kan loggen. Niet als Admin, en ook niet als gewone user.

Ik denk dat het probleem in de cookies zit. Via dyndns.org is het geen enkel probleem. Vreemde is wel dat hij de user wel inlogged. als ik ga kijken via localhost zie ik dat users ingelogged zijn, echter ze krijgen niet de extra mogelijkheden te zien die hier bij horen.
Nu viel mij op dat de doorverwijzing door de hostingmensen gebeurt dmv frames. Dit zou de oorzaak kunnen zijn, dus ik heb dat bij hun nagevraagd. Hun reactie was dat ik in postnuke op moest geven het nieuwe domein ipv mijn dyndns.org. Mijn vraag is nu klopt dit? zoja waar kan ik dit aanpassen, want ik kan dit nergens meer terug vinden. Of is het handiger dat hun gewoon de doorroutering doen zonder frames?

Ik hoor graag.

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.25s