login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Crew nodig

Offline HumanX - 18/10/2004 21:21
Avatar van HumanXHTML interesse hoi,
ik heb mensuh nodig die met mij me website wil(len) helpen.
als je wil add me op msn aad_scouter@hotmail.com en we praten verder
groeten HumanX^^

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Duikboot - 18/10/2004 21:22
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Sitedeals
Zoek je mensen om samen een site mee te maken? Op zoek naar linkpartners of van plan je site te verkopen?
Surf nu naar sitedeals

Offline Duikboot - 18/10/2004 21:26
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Tja... Het is zo simpel... je hoeft niet eens te zoeken (zelfs niet met een zoekmachine), gewoon hier links in het menu kijken en te klikken, that's it...
Offline HumanX - 18/10/2004 21:29
Avatar van HumanX HTML interesse me website is www.mediabase.tk
Offline Duikboot - 18/10/2004 21:30
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Dat vroegen we toch niet.... (zucht)

Zet hier maar een slotje op....
Offline infinity - 18/10/2004 21:40
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
denk niet dat er veel mensen zijn die met jou een crew willen beginnen als je niet een fatsoenlijke host hebt.

ps. doe die cursor normaal
Offline DRUNK - 18/10/2004 21:44
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Ten eerste als je mensen wil 'recruteren' voor je crew, leg dan ook iets uit over de site, werkzaamheden, doel, plannen en spreek de mensen een beetje fatsoenlijk aan!
Citaat:
ik heb mensuh nodig

Jammer probeer het eens op sitedeals.nl, en zorg er ook voor dat je hosting een beetje werkt.
Offline Duikboot - 18/10/2004 21:47
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Als ik die site zo bekijk denk ik niet echt dat mensen meteen zin hebben om lid te worden. Volgens mij heb je de lay-out ook niet zelf gemaakt. Want bij een zelfgemaakte lay-out ga je niet overal "link hier" plaatsen lijkt me...
Offline Christiaan - 18/10/2004 22:33
Avatar van Christiaan Lid Alleen die kleuren al; niet te lezen man! En waarom zou je met onbekende mensen een site willen opzetten????
Offline xSc - 19/10/2004 09:13
Avatar van xSc Onbekend - Schrijf normaal Nederlands. (Houd rekening met mensen, die dyslexie als handicap hebben)
- Stel niet zo'n onzinnige vraag.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s